měsíc | Hodina | Tematický celek | výkonový standard |
IX. | Úvod | – využívá dostupné služby informačních sítí k vyhledávání informací, ke komunikaci, k vlastnímu vzdělávání a týmové spolupráci – využívá nabídku informačních a vzdělávacích portálů, encyklopedií, knihoven, databází a výukových programů – posuzuje tvůrčím způsobem aktuálnost, relevanci a věrohodnost informačních zdrojů a informací – využívá informační a komunikační služby v souladu s etickými, bezpečnostními a legislativními požadavky | |
1. | – | Laboratorní řád, bezpečnostní a hygienické předpisy, žákovské účty | |
2. | – | eLearningový systém MS Teams, EduPage | |
X. | Algoritmizace | – aplikuje algoritmický přístup k řešení problémů | |
3. | – | Algoritmizace, základní pojmy, vlastnosti algoritmu, zápis algoritmu | |
4. | – | Značky pro vývojové diagramy | |
5.-8 | – | Lineární vývojové diagramy | |
XI. | 9. | – | Větvené a cyklické vývojové diagramy (ukázky) |
MS PowerPoint | – zpracovává a prezentuje výsledky své práce s využitím pokročilých funkcí aplikačního softwaru, multimediálních technologií a internetu | ||
10. | – | Základní pravidla pro tvorbu prezentací, typy prezentací | |
XII. | 11.-12 | – | MS PowerPoint – základy ovládání |
I. | 13.-14 | – | MS PowerPoint – animace, časování, přechody mezi snímky |
15.-22 | – | MS PowerPoint – tvorba vlastní prezentace | |
II. | Počítačová grafika | – zpracovává a prezentuje výsledky své práce s využitím pokročilých funkcí aplikačního softwaru, multimediálních technologií a internetu | |
III. | 23. | – | Počítačová grafika – základní pojmy |
IV. | 24. | – | Vektorová a rastrová grafika, RGB, CMYK |
25.-32 | – | Zoner Callisto |